WELKOM BIJ PETROL CONNECTED

Een initiatief van GfK, IRI en Orange Peak

Mogelijkheden

Door de combinatie van het sterkste retail- en consumentenpanel van Nederland, slimme mensen en krachtige tools op het gebied van onderzoek, modelling en business intelligence ontstaat een nieuwe indrukwekkende referentie binnen petrol.

De mogelijkheden waarop dit instrumentarium ingezet kan worden zijn zeer uiteenlopend maar concentreren zich altijd rondom de dominante businessvragen van retailers, groothandels en fabrikanten die langs de (snel)weg opereren.

Waarom?

Om beslissingen te nemen op basis van facts in plaats van feeling.

Om u te helpen uw marketing en sales inspanningen gericht in te zetten en terug te meten om constant te verbeteren

Hoe?

Door koppeling van euro’s aan bezoekersstromen en conversie.

Op formule, categorie of merkniveau de benchmarks rondom bijvoorbeeld bestedingsgedrag, fairshares en conversie.

Wat?

Inzicht in consumentgedrag vanuit diverse perspectieven vertaald naar action driven insights op een manier die nooit zo krachtig was.

Aan welke knoppen kan ik draaien om mijn performance op formule-, categorie- of merkniveau te beïnvloeden?