WELKOM BIJ CONVENIENCE CONNECTED

Een initiatief van GfK, IRI en Orange Peak Company

Mogelijkheden

Door de combinatie van het sterkste retail- en consumentenpanel van Nederland, slimme mensen en krachtige tools op het gebied van onderzoek, modelling en business intelligence ontstaat een nieuwe indrukwekkende referentie binnen convenience.

.

De mogelijkheden waarop dit instrumentarium ingezet kan worden zijn zeer uiteenlopend maar concentreren zich altijd rondom de dominante businessvragen van retailers, groothandels en fabrikanten die zich richten op high traffic foodlocaties.

.

Convenience Connected brengt dan ook inzichten, inspiratie, tools en experts met elkaar in verbinding met conversie optimalisatie als primaire doelstelling. Via een samenspel van marktrapportages, verdiepende specials, consultancy en events vormt Convenience Connected een belangrijke benchmark voor snel groeiende en lerende foodsector.

Waarom?

Om beslissingen te nemen op basis van facts in plaats van feeling.

Om u te helpen uw marketing en sales inspanningen gericht in te zetten en terug te meten om constant te verbeteren

Hoe?

Door koppeling van euro’s aan bezoekersstromen en conversie.

Op formule, categorie of merkniveau de benchmarks rondom bijvoorbeeld bestedingsgedrag, fairshares en conversie.

Wat?

Inzicht in consumentgedrag vanuit diverse perspectieven vertaald naar action driven insights op een manier die nooit zo krachtig was.

Aan welke knoppen kan ik draaien om mijn performance op formule-, categorie- of merkniveau te beïnvloeden?